Klachten over Tandenknarsbitje.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Tandenknarsbitje.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Tandenknarsbitje.nl in de categorie Tandartsen

0 klachten gemeld

Tijdslijn

3 maanden besteld

Klacht van Smeekes1979 op 27 juni 2018 over Tandenknarsbitje.nl in de categorie Tandartsen

3 maanden geleden besteld en betaald nog steeds niks ontvangen. 1 Jaar geleden ook een bitje besteld en dat was wel aangekomen daarom daar weer een nieuw bitje besteld (oude is versleten). Ik wacht nog steeds op de levering. Mailtje gestuurd maar... Lees meer

Geen levering

Klacht van Didigr op 29 april 2018 over Tandenknarsbitje.nl in de categorie Tandartsen

Ik bestelde op 2 april het basis bitje. Ik kreeg na enkele dagen de melding dat het niet in voorraad is en wachten op een nieuwe levering. Ik heb 10 mails gestuurd maar geen antwoord. Ik krijg een mail dat... Lees meer

Niet geleverd

Klacht van A.A. Brijder op 11 februari 2018 over Tandenknarsbitje.nl in de categorie Tandartsen

Bestelling gedaan,en betaald.kreeg een mail dat ze geen huisnummer hadden. Op allerlei manieren terug gemaild. Mails kwamen niet aan en telefoonnummer bestaat niet.ging om € 17.80. Bitje 11.95 en extra verzendkosten. Lees meer