Mijn Klacht:
Ik was bij de tandarts (Niet Ehsaee zelf, maar een vrouw) omdat mijn draadje los was. Ze lijmde hem vast, maar de lijm was te dik waardoor mijn tanden niet meer op elkaar konden. Daarom moest ze de lijm nog wat afschuren. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat er aan mijn hoektand linksonder werd geschuurd. De tandarts en haar assistent deden alsof er niets aan de hand was dus dacht ik dat ik me het inbeelde. Later bleek dat er daadwerkelijk aan de tand is geschuurd. het puntje is er van af.
Op de rekening stond dat er een gaatje was gevuld. Dat was niet zo dus belde mijn moeder (ik woon nog thuis) op om te vragen of de rekening aangepast kon worden. Later werd ik gebeld door de receptioniste met de mededeling dat er zogenaamd wel een gaatje was gevuld en dat de rekening daarom niet zou worden aangepast. Er ontstond een discussie en ik heb haar uiteindelijk verteld dat ze beter mijn moeder kan bellen. Dat heeft ze gedaan. Tegen mijn moeder sprak de receptioniste met meer respect dan tegen mij èn vertelde ze oppeens dat ze “gewoon” dezelfde code gebruiken voor het vullen van een gaatje als voor het vast zetten van een draadje. De rekening zou dus alsnog niet worden aangepast.
Twee maanden later is mijn gaatje kapot gegaan precies op de rand waar het was gelijmd. Of dit met elkaar in verband staat weet ik niet zeker, maar ik vind het wel toevallig.
Gewenste Oplossing:
Ik zou überhaupt graag excuses willen voor de voorgevallen incidenten. Een vergoeding voor het afschuren van mijn hoektand zou ook zeer op zijn plaats zijn vind ik zelf.
