Klacht: Tandarts Roestenberg Tilburg

Collins op 25 mei 2023 over Tandartsen in de categorie Artsen

Discriminatie Tandarts Roestenberg Tilburg

Ik ben gediscrimineerd door Tandarts Roestenberg en zijn praktijkassistente.

Als jij als buitenlander aangeeft wat je wel of niet prettig vindt en geen onwaarheden in het systeem vastgelegd wordt over jou, dan gaat de praktijkassistente jou opbellen om tegen jou zeggen dat je niet welkom bent. Dat terwijl jij je net een dag telefonisch hebt ingeschreven.
Zeer onprofessioneel en triest dat je als patiënt niet mag aangeven wat je wel of niet prettig vindt. Wat nog meer triest is, is dat zij mij niet eens hebben gezien en de inschrijving telefonisch doen en ook geen mailtjes, smsjes of brieven sturen als je een afspraak hebt ingepland.

Dus ik mag als buitenlander niet aangeven dat ik liever geen notities wil over zaken waar ik niet eens langs ben geweest of van plan ben om daar naartoe te gaan.

En de praktijkassistente zegt dat Tandarts Roestenberg het met haar eens was, zonder dat hij mij ooit heeft gezien noch gesproken

Ik voel me gediscrimineerd door deze tandartsenpraktijk.

Ik stond niet eens een dag ingeschreven en ben vreselijk behandeld door de praktijkassistente.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tandartsen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tandartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Collins