Klacht: Nota Tandartsenpraktijk van Loon en van Veen

Anna2079 op 07 januari 2018 over Tandartsen in de categorie Artsen

Ik had een afspraak bij de mond higieniste maar helaas kon ik niet komen.De dag zelf heb ik een paar keer (15-20x)geprobeerd te bellen maar telefoon telkens ging over en dan klaar, alsof wordt dat gebroken. Mijn afspraak was om 14:30 En tot die tijd continu proberen te bellen. Niemand heeft de telefoon opgenomen, en nee dat laag niet aan mijn telefoon omdat had ik zelf met een telefoon van mijn collega’s geprobeerd te bellen. Maar om 14:30 bel me receptioniste van de tandarts dat ik ben niet gekomen voor afspraak, dus ik leeg uit waarom ben ik niet en dat vanaf ochtend probeer ik te bellen. Nu dat was voor haar niet zo geloof waardig omdat zes ze;Is niets aan de hand met onze telefoon en dat niet na gekomen afspraak kost me 45 euro.Nu ben ik in shock. Dat kan je niet komen en dat moet je bellen en afspraak afzeggen OK.maar dat ik krijg boete NIET OK.
Dat is mijn eerste keer dat ik niet geweest ben .

Wanneer moet ik die boete niet betalen.
Hierbij de aantal keer dat ik probeerde bellen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tandartsen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tandartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door