Klacht: behandelplan 5 jaar duurt inmiddels 8 jaar plus 10.000

Maxlion op 10 januari 2020 over Tandartsen in de categorie Artsen

8 jaar geleden behandelplan gemaakt met tandarts hutinchon, binnen 5 jaar is mijn gebit weer goedperfect werd mij beloofd. gips happen, foto’s etc allemaal gedaan om inzicht te krijgen wat te doen.ik ben de eerste drie jaar tot 1000,- euro aanvullende verzekerd geweest omdat ik wist dat de renovatie van mijn gebit mij geld ging kosten, laatste 4 jaar tot 750,- euro aanvullend verzekerd geweest.
Nu 8 jaar verder is mijn gebit er slechter uit komen te zien dan 8 jaar terug. 4 kiezen ontbreken plus 1 hoektand, 5 keer een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan plus elk jaar ca 400,- euro aan extra kosten.
ik poets elke dag, soms twee keer. flos af en toe maar dan nog hoeft het er niet zo erg uit te zien als nu.
8 jaar verder: 1e 3 jaar a 1000,- aanvullende verzekering plus ca 600 euro extra kosten 4800,-
toen 5 jaar a 750,- euro aanvullend verzekerd plus elk jaar ca 300 euro aan extra kosten 6000,-
Dus al met al heb ik in 8 jaar 10800,- euro naar tandarts prakken gebracht en mijn gebit ziet er slechter uit dan voor het behandelplan werd gemaakt, en de belofte dat ik binnen 5 jaar een mooi gebit zou hebben zijn dus valse beloftes geweest. ik wil een kunstgebit, maar dat wordt ook al drie jaar tegengehouden door mijn tandarts. ik wil graag weten of hierin correct is gehandeld??? ik voel mij bestolen.

als ik een tandarts kan vinden die mij eerlijk kan zeggen wat er aan kosten nodig is om mijn gebit weer fatsoenlijk te krijgen.
en ook mij behandeld daar waar het nodig is en niet extra gaatjes maakt, ontstekingen veroorzaakt door gaatjes niet goed te vullen etc. om geld te verdienen, ik voel mij erg verneukt door mijn tandarts.
En zoek dus een eerlijke tandarts.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tandartsen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tandartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maxlion