Klacht: Stukje tekst blijft zichtbaar op scherm van ereader Sony PRS-T2N +standaardcover

op 13 september 2015 over Tameling Accountants te Alkmaar in de categorie klachtmelden

Eareader ter reparatie aangeboden(BC12570989) en na enkele dagen kreeg ik een mail waarin stond dat de kosten voor de reparatie €19,95 waren en dat de kosten buiten de garantie vielen.

Toen ik terugmailde waarom deze reparatie buiten de garantie viel kreeg ik een volgend mailtje waarin stond dat de eareader niet meer te repareren was en wilde ik hem (kapot) terug hebben dan moest ik €19,95 betalen.

Ik heb nog gemaild en gebeld, maar hij bleek ineens niet meer te repareren.
Ik heb het bedrag niet betaald.

Ik verwacht een coulante oplossing van Bol.com, nl een nieuwe ereader omdat de afhandeling zeer vreemd en teleurstellend was. Ik ben altijd heel zuinig op mijn ereader geweest en ik heb hem nooit laten vallen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tameling Accountants te Alkmaar

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tameling Accountants te Alkmaar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trix Konings