Klachten over TALLY WEIJL

Hieronder kunt u zien welke klachten er over TALLY WEIJL zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van TALLY WEIJL in de categorie Kledingwinkels

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Giftcard

Klacht van Mlodeweges op 18 januari 2019 over TALLY WEIJL in de categorie Kledingwinkels

Ik zit ook met een giftcard van Tally weijl! Paar dagen voor dat hun deuren gingen sluiten had ik bij hun een ruiling gedaan en een giftcard gekregen! Wat normaal niet erg is, maar kan er nu helemaal niks mee!!!... Lees meer

tegoed kaart

Klacht van konijn tot in de eeuwigheid op 23 november 2018 over TALLY WEIJL in de categorie Kledingwinkels

ik heb een aantal dagen voordat Tally Weijl verdween een tegoedkaart aangeschaft. Deze kaart kan ik nergens gebruiken, en online wordt deze kaart niet geaccepteerd. Lees meer

Kaart

Klacht van Zandeester op 17 februari 2018 over TALLY WEIJL in de categorie Kledingwinkels

Ook ik heb een giftcard met tegoed en nu de ene Tally Weijl winkel na de andere sluit kan ik deze kaart niet gebruiken. Online bij iets aanschaffen toets ik mijn kaartnr in bij code, maar deze accepteert hij niet.... Lees meer

Tegoedbon

Klacht van arachelx op 24 augustus 2017 over TALLY WEIJL in de categorie Kledingwinkels

Ik heb nog een tegoedbon/kaart van de Tally Weijl van ongeveer 30 euro, maar nu zie ik dat er geen winkels meer zijn van de Tally Weijl. Ik kan dus nu mijn geld, die nog op de kaart zit, niet... Lees meer

Tegoedbon

Klacht van Miensa op 12 augustus 2017 over TALLY WEIJL in de categorie Kledingwinkels

Ik heb nog een tegoedbon van 45 vande tally weijl. Ik ben naar Utrecht , Amersfoort en Rotterdam geweest. Maar daar zijn geen winkels meer wat moet ik nu doen ? Ik wil weg graag mijn geld terugt Lees meer