Mijn Klacht:
Mijn Klacht:
Ik heb meegedaan aan en collectieve inkoop bij mijninkoop hulp.
Ik dacht echter dat ik een tarieven blad zou krijgen voor prijs vergelijking. Ik heb dit later bekeken omdat het in mijn Spambox kwam. Vervolgens heb ik niet gereageerd wegens drukte en met de overtuiging dat dit een tarieven blad was. Ik kreeg gister een brief op de mat dat ik ben overgestapt naar Total..
Ik heb niets ondertekend.
Ik heb mijn inkoophulp gebeld, zij berusten zich op de feiten dat ik op bandopname JA heb gezegd..
Maar er is niemand die zegt dat je een 5 jarig contract krijgt en dat je verplicht moet reageren anders is dit een bindend contract.
Ik heb er ook specifiek om gevraagd..of dat het vrijblijvend is.
NEE dus.
Ik heb vandaag om stipt 8.00 total gebeld. Eerst kreeg ik ze niet te pakken vanwege technische storing. Om 8.17 tot 9.07 aan de telefoon gezeten. NIEMAND te pakken gekregen.
Ik heb ze nu 4 keer gemaild, maar als je op internet verder speurt kom je erachter dat veel mensen gedupeerd zijn en precies hetzelfde mee maken.
Wat zou ik nog meer kunnen doen aangezien ze 1-7-2018 willen aansluiten en ik dit echt niet wil.
Gewenste Oplossing:
Ontbinden van contract en mijn oude energiecentrale met greenchoice weer voortzetten.
