Klacht: Taktie regenton grijd folder

op 07 mei 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Op 23 april heb ik (in de aktie in de folder van die week) een grijze regenton besteld want hij was niet in de winkel.
Op 3 mei heb ik zelf gebeld naar het finiaal met de vraag of hij al binnen was. Ik zou namelijk gebeld worden. Wat maar niet gebeurden.
De persoon die opnam na 38 minuten zei dat het druk was en ik zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd.
Dus ik belde zelf. De persoon die de telefoon opgenomen had had de naam en telefoon nummer verkeerd genoteerd. Dus niemand kon terug bellen.
Het meisje Lesly van Kommer van de service balie zei dat hij niet voorradig was en probeerde een te bestellen. Want hij te bestellen bij de webshop.
Ze zou terug bellen 5 mei om te zeggen wanneer hij bij haar in de winkel kwam.
Ik kon hem niet op internet bestellen want dan moet ik bezorg kosten betalen en hij is niet in de foldel.
Ten eerste vind ik het heel slecht dat er dingen in de folder staan die jullie niet in de winkels hebben. Ten tweede is het niet netjes dat je overal achter aan moet bellen als je het besteld.
Hoop van u te horen hoe dit opgelost kan worden.
Met vriendelijk groet
Mw. Derking, amersfoort
Tel: 033-8884131 pf 06-30009512

Als ik de regen ton in huis heb.
Uit de folder

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert derking