Klacht: Tafellamp uit de moederdagfolder niet geleverd

op 04 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb gister alle filialen in Arnhem en Nijmegen gebeld voor de groene taffellamp uit de moederdag folder pagina 21 die ik vanavond aan mijn moeder wilde geven voor haar verjaardag.
Helaas blijkt deze lamp nergens geleverd te zijn.

Graag hoor ik van u of hij vandaag nog te krijgen is in en rondom Arnhem,want ik zou deze lamp haar alsnog graag kado willen doen.

Alvast bedankt!
Mvg,M.D. Maaskamp

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 04 mei 2016 om 15:08 geantwoord

Beste mevrouw Maaskamp,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Helaas is de levering van de groene tafellamp die in de moederdag folder staat vertraagd geraakt. Hierdoor kon deze lamp niet op tijd aan de winkels aangeleverd worden. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Aankomende dagen wordt de lamp alsnog uitgeleverd aan de winkels.

Voor u heb ik contact opgenomen met verschillende winkels in Arnhem en omgeving. De winkel in de Kronenburg passage te Arnhem wilde een lamp voor u bestellen. Via Facebook heeft u aangegeven dat u hier helaas niet mee geholpen was omdat u de lamp vandaag cadeau wilde doen. Ondanks dat ik je niet heb kunnen helpen wens ik jouw moeder toch een fijne verjaardag toe.

Loraine
Blokker webcare.