Klacht: Tafel kopervik

op 25 april 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook wij hebben een tafel gekocht van het merk Kopervik. Ook geen bouten en moeren erbij geleverd.
We hopen dat dit nog wordt opgelost door Yisk te Sneek

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bouten en moeren worden geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 28 april 2017 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique,

Onze excuses voor de verlate reactie. Wat vervelend dat er bij jouw tafel geen bouten en moeren zaten. Ook onze excuses hiervoor.
Mogelijk heb je inmiddels al contact gehad met onze collega's in Sneek. In ieder geval sturen wij deze klacht door. Als er nog geen contact is geweest, zal de manager alsnog contact met je opnemen hiervoor.

Groetjes, Tari

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Bleeker