Klacht: Tablet zoek geraakt

op 22 juni 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Op 21-12-2015 heb ik mijn tablet opgestuurd naar Phoneworld (partij van EWP welke de reparaties uitvoerd) tot op heden heb ik het apparaat nog niet terug. Het is opgestuurd naar een antwoord nummer van phoneworld. Ik heb phoneworld meerdere keren gebeld en zij geven aan dat ik bij postnl moet zijn. postnl geeft aan dat Phoneworld een onderzoek moet opstarten bij Postnl. Phoneworld geeft aan dat zij niet aansprakelijk zijn voor zoek geraakte pakketjes. EWP geeft aan dat ik bij Phoneworld moet zijn al met al kom ik dus niets verder en betaal nog steeds premie maar er is niemand die mij kan helpen zowel EWP als Phoneworld hebben nu ook het fatsoen niet meer om op mijn mailtjes te reageren. Al met al behoorlijk de balen ervan.

Gerepareerde tablet of de nieuw waarde uitgekeerd twv 150€

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 24 juni 2016 om 16:23 geantwoord

Beste heer Kieft,

We zouden u oprecht graag helpen in deze, echter kunnen wij niet verantwoordelijk gehouden worden voor zaken die u per post aan een dienstverlener zendt. Dat is de verantwoordelijkheid van de verzender. Daarover hebben we u ook persoonlijk geïnformeerd. We hopen u hiermee naar behoren geïnformeerd te hebben.

European Warranty Partners SE

Heeft op 27 juni 2016 om 07:50 geantwoord

Phoneworld verzoekt om het apparaat op te sturen en vervolgens zijn ze niet aanspraken en willen ze niet eens een onderzoek starten op verzoek van postnl zodat uitgezocht kan worden waar het mis is gegaan. Ik kan zelf dat onderzoek niet starten omdat het een antwoord nummer is.

Wat eer waardeloze service zeker geen verzekering afsluiten hier!

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Kieft