Klacht: Tablet van mijn dochter door mij toedoen kapot

op 30 mei 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Heb de tablet van mijn dochter onder de kinderwagen gedaan.
Op het vliegveld moest de kinderwagen door de scan. Heb de buggy toen ingeklapt en door de scan gedaan.
Toen we eenmaal in het vliegtuig zaten en we het hoesje openden zagen we dat heel de tablet in scherven lag. Aegon wil dit niet uitbetalen omdat mijn dochter meeverzekerd is en dus geen derde partij. Aansprakelijkheid is schade van derden??? Sinds wanneer? Een aansprakelijkheidsverzekering dekt de schade die je bij anderen veroorzaakt. Een aantal jaren geleden smeet mijn dochter mijn telefoon op de grond en dat is toen wel betaald. DUs dit is onzin!

schade in behandeling nemen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 30 mei 2017 om 14:24 geantwoord

Geachte bgonzales,
Ik wil graag reageren op uw klacht.
Ik begrijp uw teleurstelling dat de schade niet uitgekeerd wordt. U bent inderdaad verzekerd voor schade aan derden. U kunt echter in de polisvoorwaarden 3016 teruglezen dat met u in gezinsverband samenwonende personen niet verzekerd zijn voor onderlinge zaakschade.

Erwin Swart
Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht bgonzalez

4 jaren geleden - Waarom toen mijn dochter mijn telefoon kapot maakte is het toen wel uitgekeerd zonder enig uitleg

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte bgonzales, Ik begrijp de verwarring. Zou u een polisnummer, geboortedatum en postcode met huisnummer willen sturen naar [email protected]? Dan ga ik dit even goed voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, Erwin swart

Alle klachten die gemeld zijn door bgonzalez