Klacht: tablet

op 04 april 2013 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hierbij een enorme klacht die ik graag opgelost zie van uw kant zo snel mogelijk. ik ben naar de kpn winkel in wageningen geweest om me te laten informeren over internet, in verband met dat ik op de camping de wielerbaan woon. mij is voorgesteld om een tablet te nemen met internet. ik heb tegen die verkoper gezegd dat ik een wao uitkering heb, en onbeperkt kon internetten, vooral op marktplaats en muziek. de verkoper rade me aan om 2500 gb te nemen en dat was voldoende voor de dingen die ik op internet kon doen, en dat later nog kon wijzigen. ik heb met goed vertrouwen afgenomen wat hij het beste voor mij vond. tot mijn verbazing kreeg ik een rekening van het internetten van ik geloof 190 euro of zoiets. ik ben naar de buren geweest, en heb gevraagd of hun dat snapte, omdat die ook een tablet hadden. tot mijn grote verbazing zagenn zij dat op het contract stond 250 mb. ik ben zelf 45 jaar en moet toch ook eens een keer leren hoe ik met een computer om kan gaan. ik heb zelf absoluut geen verstand van internetten omdat ik er niet mee ben opgegroeid, maar vind het wel leuk. ik heb regelmatig contact gehad met de mederwerkers aan de telefoon en ben ook nar de winkel gegaan omdat er van hun kant een fout is gemaakt, en dat gaven ze later ook wel toe. ik heb nog speciaal gevraagd of hij wilde opschrijven wat ik nu precies voor een abbonnement heb afgesloten en daar staat duideliojk in vermeld dat ik 2500 mb had, maar hij heeft in het contract een 0 vergeten. nu schuiven ze mij het probleem in mijn schoene. ik word van de een naar de andr gestuurd, naar de telefoniste en dan weer naar de winkel enz. ik ben hier al een poos mee zoet om dit recht te trekken, maar dat wil niet lukken. ze hebben mij eerst afgesloten, en nu hebben ze zelfs mijn abbonnement stopgezet. een oudere meneer heeft voor mij een klacht in gediend bij de kpn winkel in wageningen, maar daar hoor ik helemkaal niks van. ik ben vandaag weer naar de kpn winkel gegean om weer het probleem recht te trekken, omdat de fout bij de kpn winkel in wageningen ligt. die meneer heeft in de mail gezet dat het in plaats van 250 mb naar 2500 mb word omgezet, maar ik krijg dit niet opgelost. ze sturen mij van het kastje naar de muur. ik heb zelf digitenne waar ik erg tevreden over ben en dat is ook van de kpn, maar dit probleem ben ik op zijn zachts gezegd zeer ontevreden over. ik zou graag willen dat dit zo spoedig mogelijk opgelost word, en dat ik weer aangesloten word op mijn tablet en dat het abbonnement omgezet word in 2500 mb. ik heb nadrukkelijk gezegd tegen die jongen dat ik wao heb van 800 euro in de maand en dat ik gewoon kon internetten zonder dat er dan extra kosten aan verbonden zijn. die meneer van vandaag heeft mij gezegd dat ik de klacht moest mailen naar jullie. graag zou ik weer tevreden zijn met de service van kpn, maar ik moet u zeggen dat ze niet erg beleeft waren aan de telefoon. ik wil u vragen of jullie dit voor mij kunnen oplossen, omdat ik vast ben gelopen en ze me niet meer kunne helpen, enn dat het naar een incasso bureau is overgedtragen. ik ben over internet en tablet zeer ontevreden en wil graag een oplossing waar ik akkoord mee ga. ik heb zelfs voorgesteld om het bedrag in termijnen te mogen betalen, maar ze willen daar niet mee akkoord gaan. het probleem ligt aan de kpn winkel in wageningen en niet aan mij. zou u mij konnen bellen aub, omdat ik nu op de computer van iemand anders zit en dus geen mail kan lezen. alstublieft, wilt u mij helpen zodat ik weer tevreden ben over kpn en weer gewoon kan internetten zonder kosten erbij. mij telefoonnummer is 0622172249.zou u mij zo snel mogelijk terug kunnen bellen. met vriendelijke groetenn evert jan diepeveen. zoomweg 7-9 6705dm wageningen

Gewenste Oplossing:

dat staat in de bovenste brief.

Alle klachten die gemeld zijn door diepeveen