Klacht: t-shirts

op 16 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 18 juli 2016 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lootens,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u de verkeerde maat heeft ontvangen.
Onze oprecht excuses hiervoor.

Helaas is het niet mogelijk om de juiste shirts na te zenden, omdat er geen voorraad is.

Wij hebben u per email de retourinstructies inmiddels verzonden.

Wij zullen de verzendkosten voor onze rekening nemen.
Om uw terugstorting in orde te maken hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

- BIC code (alleen voor Belgische klanten)
- IBAN nummer
- Voor- en achternaam
- Het ordernummer (deze kunt u vinden op de factuur of op uw bankafschrift en begint met 2 letters gevolgd door 7 cijfers)

Wij zien uw gegevens graag tegemoet, per email, om de terugbetaling zo spoedig mogelijk in orde te maken.

Met vriendelijke groet,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door canoneos