Mijn Klacht:
Goededag
Ik heb 2weken geleden een nieuwe abonnement afgesloten bij T Mobile in rotterdam bij Centrum de koopgoot.
Ik zit hier al jaren en kon mn abonnement verlengen dus zo gezegd zo gedaan.
Ze hadden mn rijbewijs nodig voor ID
Nadat alles geregeld was ging ik naar huis.
De volgende dag werd ik smiddags opgebeld met de mededeling dat mn rijbewijs er nog lag
Ik zou mn rijbewijs zsm ophalen
Ik ga 2dagen daarna naar T Mobile en vroeg naar mn rijbewijs.
Eh ja die opgestuurd naar de gemeente omdat volgens T mobile normaal is dat ze die dan daar naartoe sturen.
Opgestuurd!?!? Ik had gezegd ik kom em ophalen!
Ja sorry hij ligt hier niet en je moet contact opnemen met je gemeente
Ik daarheen bellen en werd me verteld dat mn rijbewijs er niet lag
Het is verdwenen en nergens te vinden
Ik heb een week overal heen gebeld nergens iets te vinden
Ik werd zwaar onbeschoft behandeld daar door iedereen
Ik heb gisteren mn rijbewijs opnieuw moeten aanvragen en 100e moeten betalen
Ik moest dan bij T mobile bewijs van de betaling lten zien en ze zouden me dan alles terug betalen
Ik was er vanmiddag en werd door ene Kaka de winkel uitgestuurd en ze wilden me niet meer helpen en hij zei ik wil dat de winkel uit gaat en wij helpen jou nooit meer
Ik zit nu vast aan mn abonnement en als ik wilde opzeggen moet ik maar 900e betalen
Ik ben zo niet klant vriendelijk behandeld en ipv mij helpen met exuses aanbieden voor het kwijt raken van mn rijbewijs en het terug betalen voornde kosten ben ik vanmiddag er gewoon uitgezet
Huilend stond ik daar en meneer Kaka deed heel laconiek erover en boeide em niet
Manager van T mobile nergens te bekenen
Hun fout en ik ben nu de dupe ervan
Gewenste Oplossing:
Ik wil mn 100e kosten voor mn nieuwe rijbewijs terug.
Ik heb een halve dag van mn vrij moeten nemen
Ik wil een excuses van de mensen van T mobile dat ze me zooo niet klantvriendelijk hebben behandeld
Ik wil zonder kosten weg bij T mobile
En de manager spreken wat mij beloofd is
