Klacht: reparatiekosten

jennycarmen op 18 januari 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn iPhone 6 is krom gestaan. Niet gevallen, niet in me zak gehad.
Ik heb dit doorgegeven aan t-Mobile, het beeld scherm raakte los. Waardoor er druk op stond, omdat ik geen zin erin had dat telefoon “ontplofte” heb ik hem maar opgestuurd!

De 36 euro onderzoek kosten die ik moest betalen daar wist ik vanaf. (ook als ik de keuze neem om hem niet te repareren.)

Ik kreeg netjes binnen een week antwoord dat mijn telefoon niet meer te repareren was, ( waarom?????? Geen antwoord erop gekregen).
Dus ik kon een nieuw toestel kopen van 400 euro!!!
En anders kon ik gewoon 36 euro betalen. En OF ik mocht me telefoon gewoon lekker daar laten en dat koste me niks.

Ik heb natuurlijk meteen gebeld, ik vind het best om die 36 euro te betalen, en daar gaat het me ook totaal niet om. Maar als ik dan opbel om te vragen WAAROM me telefoon niet gerepareerd kon worden, wat er dan mis mee was. Waaraan het ligt.. Of wat dan ook. Dan had ik nu al die 36 euro betaald. Maar ik vraag wat er mis mee was, en ze kunnen me daar gewoon geen antwoord op geven.

Ik hoorde namelijk al van meerdere mensen ( en dat was ook op tv geweest ) dat hun samen werken met een bedrijf die de boel een beetje “belazeren”. Nu kan dat gewoon een fabeltje zijn natuurlijk. Maar hoe er dan mee om is gegaan.

Nu heb ik het zelf opgelost om maar eerder me abbo te verlengen en 70 euro te betalen. Dat is dan wel fijn van tmobile!

Gewenste Oplossing:

Als de klant een antwoord wilt, zodat de klant weet WAAROM ze de 36 euro moet betalen dat ze daar ook gewoon een antwoord op kan krijgen..

Als er ook geen antwoord op wordt gegeven, wil ik ook geen kosten hoeven te betalen. Zodat ik niet voor mij gevoel zomaar geld "weggooi".

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door