Mijn Klacht:
Geachte heermevrouw,
Ik heb paar weken terug gebeld met T mobile en info gevraagd over het gebruik in het buitenland Turkije. Ik weet uit ervaring dat wanneer ik gebeld wordt in het buitenland er extra kosten komen en ik vroeg hoe het zat met gebeld worden met Turkse nummers (0900). U collega vertelde mij dat daar geen extra kosten op komen omdat ik zelf in Turkije ben. Tot mijn grote schrik zag ik woensdag dat ik hoge kosten (Overige kosten) op mijn T mobile staan. Ik heb gebeld woensdag gebeld met T mobile en verzocht of Harun mij terug kan bellen. Want toen ik grote problemen had met Iphone X heeft hij mij geholpen met omruiling omdat er toen ook niet eerlijk was verteld dat er door jullie grote problemen ondervonden was met dat toestel. Ik zat toen een week zonder toestel en hij was mijn contactpersoon. Ik begreep woensdag van hem dat Woensdag zijn laatste dag was en hij heeft mij beloofd om dit voor mij uit te zoeken en ik mij geen zorgen hoef te maken en hij zeker Woensdag terug zal bellen. Ik weet niet wat voor medewerkers er bij T mobile werken niemand houdt zich aan zijn afspraken. Ik heb donderdag weer moeten bellen en ze zouden een mail sturen maar Harun en konden niet zien dat het zijn laatste werkdag is. Weer niets gehoord vrijdag via chat forum met Amber gesproken die mij terug zou bellen en weer niet terug gebeld vervolgens weer via chat forum beloofd dat Amber heeft gezegd dat die terug zou bellen niet gebeurd. Daarna heb ik verzocht binnen 2 dagen de gesprekken te beluisteren, want de fout kan niet op mij verschoven worden. Jullie nemen de gesprekken op en uit ervaring weet ik dat dit beluisterd kunnen worden. Ik heb een mail gestuurd naar mijn rechtsbijstand en ik ben verplicht jullie in gelegenheid te stellen om dit te doen indien geen medewerking eist de rechtsbijstand dit en zijn jullie verplicht om hier medewerking aan te verlenen.
Ik verzoek ook dit binnen 5 dagen dit te doen om uit te zoeken dat mij verkeerde info is gegeven, jullie kunnen zien dat ik voorheen nooit in het buitenland gebeld ben door turkse nummers wel door Nederlandse nummers nogmaals ik weet dat dat extra kosten met zich meebrengen maar hier baal ik van. Dit doe je niet expres het gaat om 140 euro.
Ik hoop dat jullie mijn klacht serieus nemen en ik binnen 5 dagen bericht ontvang.
In afwachtend op uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Derya Yazici
Gewenste Oplossing:
Als de overige kosten worden gecrediteerd en ik door Harun ben gebeld op Woensdag 1 augustus om 13.41 heeft mij ook geld gekost.
