Klacht: Onterecht Deactiveren van mijn Mobiel

op 26 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn beltegoed is spontaan gedeactiveerd, ondanks mijn contract bij Orange dat mijn tegoed zou blijven.
Ik heb diverse malen gebeld en telkens word beloofd dat het tegoed weer geactiveerd zou worden, maar nu ben ik afgescheept met een nieuw simkaartje ter waarde van €. 10, terwijl het tegoed ongeveer €. 180, was
Ook is volgens hen niet te achterhalen dat ik in Augustus 2018 nog gebruik gemaakt heb van mijn mobile, buiten dat heb ik nog vanuit Oostenrijk gebeld op 17 Maart 2018 en dat was ook nog binnen de termijn van een half jaar. (ook bij hun heb ik volgens contract recht op doorlopend gebruik) zoals afgesloten bij Orange in die tijd.

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn beltegoed terug krijg op mijn Simkaart.
Daar ik ervan overtuigd ben dat het ten onrechte is afgenomen, bij overname van het contract Orange door T-Mobile zou alles stilzwijgend blijven zoals bij Orange, dus behoud van beltegoed.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pietvanbeijnen@ziggo.nl