Klacht: Nieuwe klant wel straks Tot 8 juni zonder internet

Ferhat1984 op 30 mei 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

İk ben van Provider veranderd, omdat ik glasvezel Wilde. Online was mijn oude Provider daar kwam glasvezel duur uit, bij Tmobile was het te doen.

İk moest zelfs opzeggen dat is 31 mei en voor T-mobile als ingangsdatum 31 mei.
En alles zag er Tot nu toe goed uit en Opeens kreeg ik een afspraak mail voor monteur die pas 8 juni bij ons langs kan komen.
Tmobile gebeld en hebben geen oplossing voor mij. İk moet straks 8 dagen zonder internet, dat betekend geen TV, games, meting van de Toon en met 2 kinderen. Dat is niet te doen!!! Help

Gewenste Oplossing:

Dat ik in ieder geval internet heb, hoe dan ook. Het is fout van Tmobile.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door