Mijn Klacht:
Ik heb op 7 maart mijn toestel naar T-Mobile gebracht omdat deze naar Sony Ericsson opgestuurd moest worden voor garantie (klepje voor ingang lader sloot niet meer goed door gebroken seal en was dus niet meer waterdicht). Eenmaal bij Sony Ericsson aangekomen was het toestel totall loss (krom gebogen en stond helemaal open) waardoor Sony hem had teruggestuurd naar T-Mobile en mijn garantie aanvraag dus had afgewezen omdat het toestel onherstelbaar beschadigd was. Toen kon ik terug naar de winkel komen met de mededeling op my T-Mobile dat mijn toestel ongeprepareerd retour was gestuurd, ik wist toen nog niet waarom. Toen ik in de T-shop aankwam ging de medewerker mijn toestel halen en zag ik bij het overhandigen dus dat deze helemaal stuk was en ik hem daar werkend en heel had afgeleverd. De medewerker kon begrijpen dat ik hem zo niet had afgeleverd aan hun en stuurde hem dus naar hun eigen reparatiecentrum om ernaar te laten kijken en hem dus eventueel te repareren of te vervangen. Hij is toen weer ongeprepareerd teruggekomen en de ”nieuwe” manager van die T-shop kon mij niet helpen omdat hij niets wist van de situatie en degene die het toestel op 7 maart had aangenomen ook niet aanwezig was. Ik ben toen met kapot toestel de deur uitgestuurd zonder oplossing en de mededeling ik bel je nog wel. Er werd uiteraard niet gebeld en ben ik zelf teruggereden naar de T-shop voor een oplossing. Hij heeft me toen verteld dat het toestel thuis omgeruild zou worden voor een nieuwe en ik 1 factuurmaand niet hoefde te betalen. Ik werd maar niet gebeld voor de omruilservice en ben dus weer naar de T-shop teruggereden en hij vertelde mij toen dat het hoofkantoor de omruiling geannuleerd had en mij verder niet meer kon helpen en adviseerde ook rechtsbijstand in te schakelen. Dit heb ik dan ook meteen bij thuiskomst gedaan. Ik heb nog enkele keren contact gehad met T-Mobile en die zeggen dat de manager van de T-shop zelf de omruiling had geannuleerd de omgekeerde wereld dus. Na veel op en neer mailen van rechtsbijstand en T-mobile komen ze tot de conclusie dat er geen bewijs is dat T-Mobile verantwoordelijk is voor de schade aan mijn toestel omdat er geen taxatierapport is of een second opinion is geweest terwijl hij wel al bij hun reparatiecentrum is geweest. Nu moet ik dus een taxatie laten doen bij Sony op eigen kosten zodat ze kunnen zien waar de schade is ontstaan (zeggen ze) Ook werd er dit in de mail gezegd van T-mobile: bij vrouwen zien we dat dit soort schades ontslaan in de handtas. Mijn toestel in helemaal krom, staat ver open en mist nu ook het houdertje voor de simkaart. Als dit in een handtas gebeurt (die ik niet eens heb) dan weet ik niet wat vrouwen met hun tas doen waarschijnlijk tegen een betonnen muur aan slaan voor de lol.
Gewenste Oplossing:
Ik wilde in eerste instantie gewoon een vervangend toestel maar door alle gang van zaken en de duur hiervan wil ik dat dit contract direct ontbonden word en ik alle overige onkosten die ik heb moeten maken vergoed worden.