Mijn Klacht:
Ik heb 3 weken geleden via jullie site een bericht achter gelaten om mij terug te bellen of te chatten, ivm te hoge rekeningen, niks van jullie gehoord, maar op het moment dat ik de terugboeking via mijn bank terug boekt, was er binnen 2 dag een schriftelijke post met automatische incasso mistlukt,
Ik gebruikt mijn Mb’s en bel haast nooit op die telefoon, maar elke maand worden mijn rekeningen steeds hoger, ik vraag mij af hoe dat kan.
Aangezien jullie mij schriftelijk kunnen vinden, wil ik vanaf de maand september 2017 tot met heden schriftelijk een overzicht hebben, ik wil het niet via de mail en ik ga ook niet kijken op My tmobile, mijn rekeningen behalve de eerste van sept 2017 daar zitten de aansluitkosten bij, is van 27,99€ nu naar 53,20€ terwijl ik niet bel of sms en zoveel mb’s die ik heb, kan ik nooit zulke hoge rekeningen hebben, ik moet en zal mijn laatste rekening van 53,20€ betalen op advies van de consumenten bond, maar ik wil alles schriftelijke hebben met dag en datum.
Gewenste Oplossing:
In het begin de eerste 4 maanden daarna niet meer
