Klacht: geen mobiel internet

voetvrouw op 04 juni 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 mei regelde ik bij T mobile een omzetting van prepaid naar abonnementsvorm. Dit regelde ik in de T mobile winkel in Amersfoort. Echter ik had geen mobiel internet, maar ik moest even wachten, een paar dagen en dan zou ik het hebben. Maar na een week had ik nog niets. Weer terug naar de winkel en ze gingen eraan werken. Maar na een week weer niets. ik weer terug. Hetzelfde verhaal. Ook nog de klantenservice gebeld en steeds zeggen ze hetzelfde: de technische dienst werkt eraan. Maar nu is het 4 juni en nof steeds geen mobiel internet. Ik vind dit wel een slechte service…..

Gewenste Oplossing:

Als ik mobiel internet heb en het liefst binnen twee dagen want ik ga op vacantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door