Klacht: extreem hoge belrekening en weinig tot geen ontvangst

usapower op 06 januari 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben abonnee bij T-mobile sinds 21 oktober 2005 omdat zij de beste dekking in mijn woonplaats zouden hebben!
Sinds zomer 2010 heb ik problemen met de ontvangst binnen- en buitenshuis in mijn woonplaats, maar sinds begin december is het verslechterd van weinig tot geen ontvangst met mijn mobiel!
Het ligt aan het netwerk, want er zijn nog 9 andere mensen die ik ken in mijn woonplaats die met T-mobile bellen en die zitten met hetzelfde probleem!
Ik heb T-mobile meerdere keren gemaild, maar er komt geen reactie op, en als je 0800-7111 belt dan wordt de verbinding steeds verbroken! Ik heb ze met de vaste lijn op nummer 062400-1200 wel meerdere weten te bereiken en ze beloven er wat aan te doen en terug te bellen maar 3/4 van de tijd gebeurt dat niet en moet je er weer achter aan!
T-mobile zegt dan dingen als: schaf maar een extra telefoon aan bij een andere provider voor als u geen ontvangst heeft, en als u een duurder abonnement bij ons neemt en zakelijk gaat bellen dan is het probleem ook opgelost!
Ik had een relax 200 bundel met onbeperkt internet en 1000 sms, maar de laatste maand is de rekening 12X hoger dan normaal (640 euro) omdat niemand mij kan bereiken en ik moet alle contacten zelf leggen op momenten dat ik wat bereik heb. Ik zit daardoor dik over mijn belbundel en dan schijnt elke minuut 87 eurocent te kosten terwijl in het contract staat 22 cent buiten de bundel.
Ik heb het abonnement nou maar angepast naar een relax 500 maar T-Mobile zat er op aan te dringen om een rexax 1000 of 1500 te nemen, maar ik vind het erg onterecht, want anders zat ik niet over mijn bundel heen!
Ik heb het ook aangegeven bij T-mobile maar krijg te horen, dat is uw probleem dan had u maar niet moeten bellen of sms’en, we kunnen u alleen de volgende maand 20% korting geven op uw abonnement en verder moet u betalen of we sluiten u af en dan wordt het gesprek afgekapt!
Ik ben nu al heel wat afspraken misgelopen, ook een vriendin die voor niks met Kerst vanuit Brabant naar Friesland kwam voor mij, erg lullig! Met Kerst en Oud&Nieuw heeft niemand mij een groet kunnen doen en zelf kon ik ook niemand een groet sturen!

Ik wil graag dat T-mobile klantvriendelijk is en mensen met respect behandelt en de rekening tot normale proporties terugbrengt en wat aan het netwerkbereik gaat doen, want anders is het volgende maand weer zo met een torenhoge rekening en ben ik weer onbereikbaar!

Alle klachten die gemeld zijn door usapower