Klacht: Afwijzing Abonnement

op 05 juni 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte HeerMevrouw

Ik ben op de blacklist gezet en er staat een melding in het systeem dat ik geen klant meer mag worden of een abonnement mag afsluiten inmiddels heb ik contact gezocht met de winkel hun geven aan dat het een kwestie van tijd is dat de blokkade en de melding wordt verwijderd en dat ik dan weer met een schone lei mag beginnen bij T-Mobile ook contact gezocht met de klantenservice van T-Mobile deze geven aan dat er van hogere hand beslissingen zijn genomen en dat hier niet van afgeweken wordt graag zie ik dat er een mogelijkheid dat ik met een schone lei kan beginnen en dat ik in de toekomst weer mag samenwerken met T-Mobile en een abonnement mag afsluiten wel wilde ik nog toelichten dat alle zaken die zijn gebeurt met kortingen en toestelbetalingen in overleg zijn gegaan met winkelmedewerkers en Klantenservice en hier toestemming voor is gegeven ik heb begrepen dat er naar mij een verwijt is van niet goed handelen maar dit is altijd in samenspraak gegaan met de betreffende medewerker

ik voel me ook onterecht behandeld we hebben we ook al naar afdeling klantacceptatie heeft ons blijkbaar een verkeerde brief gestuurd volgens de winkel ik ben erg verontwaardigd en wil gewoon een oplossing

Graag begin ik met een schone lei bij T-Mobile en een goede samenwerking
Het liefst per mail of brief reactie geven
Klantnummer waar de melding opstaat : 1.17727790
F.A.M. Hilberink
Meulenbeldlaan 79 Almelo
7602XL
06-82637869 (Geen T-mobilenummer maar eventueel contactnummer)

Graag verneem ik uw reactie

Met Vriendelijke groeten

Florin Hilberink

Dat mijn Naam gezuiverd wordt en dat ik in de toekomst weer klant kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Florin95