Klacht: Aansluiten internet

op 14 juni 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op 11 juni kon er na een periode van twee weken zonder internet een installateur komen om mijn glasvezel pakket te installeren. Nu bleek de glasvezel aansluiting niet van de straat te zijn doorgetrokken mijn huis in en dus werd er een melding gedaan aan de netbeheerder om dit op te lossen. Deze netbeheerder zou mij binnen 48 uur bellen om een afspraak te maken voor het aanleggen van de glasvezel mijn huis in. Na 48 uur was ik nog niet terug gebeld en heb ik de klanten service gebeld. Hier kreeg ik te horen dat als ik de volgende ochtend nog niks te horen had gekregen ik terug moest komen. Nu heb ik vanmiddag (14 juni) weer gebeld en bleek er nog geen melding te zijn gedaan bij de netbeheerder. Hierop heb ik de volgende voorstellen gedaan:

– Het aanpassen van de begin datum van de service (deze is ingegaan op 11 juni).
– Het escaleren van het probleem naar iemand die meer toezeggingen kan doen binnen het bedrijf.
– De prioriteit van het probleem verhogen zodat deze sneller wordt opgelost.

Dit kon de persoon van de klantenservice allemaal niet voor mij doen. Op mijn aandringen is er vervolgens door de medewerker van de klantenservice een klacht geformuleerd en ingediend. Echter zal het indienen van een verzoek naar de netbeheerder voor het aansluiten van glasvezel waarschijnlijk pas na het weekend gebeuren.

Ik ben tevreden als mijn internet zo spoedig mogelijk werkend is (bij voorkeur voor het einde van de komende week). Daarnaast lijkt het mij reëel de ingangsdatum van mijn contract wordt aangepast naar de datum dat ik daadwerkelijk internet heb of dat de dagen dat ik geen internet heb vergoed worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TenHaaf1