Klacht: T-Mobile levert tweedehands ipv nieuw

op 05 juli 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 juni dit jaar heb ik bij T-Mobile mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon, de LG G5. Deze telefoon ging binnen 2 weken kapot, de power button werkte niet meer. Op de 9e dag heb ik aanvraag gedaan om deze om te ruilen, T-Mobile heeft mij een tweedehands telefoon gegeven. Deze refurbished telefoon is minder waard en gaat bovendien minder lang mee omdat deze uit oude onderdelen bestaat.

Volgens de rechten voor de consument op www.consuwijzer.nl heb ik recht op een nieuwe telefoon. Een refurbished telefoon is niet als nieuw te verkopen.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe telefoon, korting in verhouding tot prijsverschil of ontbinding van contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roland Willems