Klacht: Syoss haarkleuring 1+1 gratis

op 24 augustus 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

ALLE syoss haarkleuring 1 + 1 gratis, ik naar de etos, twee pakken uitgezocht. Bij de kassa wordt de korting niet aangeslagen merkte ik op. Ik zeg dat de syoss 1+1 gratis is, waarop de kassa medewerkster de pakken nog een keer aanslaat en ze de conclusie trekt dat alleen de oleo intense 1+1 is. Waarop ik zeg nou er staat daar ALLE (dus ook de salonplex de andere soort die volgens haar niet 1+1 is). Maar goed ik maar gesetteld voor een andere kleur. Ik enigzins teleurgesteld naar huis, thuis de folder open en wat zie ik een plaatje van de syoss salonplex en oleo intense naast elkaar met de tekst alle syoss haarkleuring 1+1 gratis combineren mogelijk. Ik baal hier enorm van want ik had liever die andere kleur gehad, verder vind ik het jammer dat de medewerkster niet meer heeft gedaan want het was erg rustig.

Geld terug of de haarverf die ik in eerste instantie wou hebben ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten.j