Klacht: Syncasso stuurt onterecht een aanmaning

op 12 december 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Volgens de Kamer van Koophandel, nader genoemd KvK, zou ik aanwezig zijn geweest bij een bijeenkomst van hen. Ik ben echter nooit bij een dergelijke bijeenkomst geweest. Ik heb gelijk contact opgenomen met de KvK en zij hebben inmiddels drie keer(!) gezegd dat ze een verzoek zullen doen tot creditering van de factuur. Ik heb echter nooit een reactie daarop gekregen en elke keer weer krijg ik dus een betalingsherinnering met nu zelfs een aanmaning.
Ik heb ze vervolgens verzocht om bewijs te leveren dat ik aanwezig was bij de betreffende bijeenkomst maar ook hier heb ik geen reactie op gekregen.
De aanmaning komt van Syncasso. Ik heb gelijk contact met hun opgenomen via hun webcontactformulier maar nooit geen reactie gekregen. Ik heb geprobeerd in te loggen op hun webomgeving maar dat lukte eerst niet vanwege problemen met hun webomgeving. Inmiddels lukt dit wel en zie ik dat ik volgens Syncasso nog steeds 50 euro ben verschuldigd.

Deze zaak loopt al sinds september en niemand lijkt inhoudelijk te reageren op mijn vragen, ondanks ik deze mensen beleefd te woord heb gestaan. Van Syncasso hoor ik verder ook niets. Wellicht dat zij afhankelijk zijn van de KvK maar dan kunnen zij mij alsnog een reactie geven dacht ik zo.

Ik heb alle emails als bewijs bewaard.

Als de factuur gecrediteerd wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RvdL_