Klacht: syncasso reageert niet

op 12 juni 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nu al meerdere malen via hun website een bericht gestuurd met verzoek tot contact, geen reactie mogen ontvangen.
Tevens hebben ze mn beslagvrije voet veel te laag ingezet daar ik volgens hen een twee persoonshuishouden heb, ik heb toch echt vier kinderen en een partner. Dat opgeteld is 6 en niet 2. Tevens heb ik hen gevraagd om een overzicht qua openstaand bedrag. tot op heden niets mogen ontvangen en ligt het beslag nog steeds te hoog en komen we steeds dieper in de penarie

ik ben pas tevreden wanneer de beslagvrije voet juist wordt berekend, er een overzicht komt van het nog openstaande bedrag en een excuus voor het niet reageren

Bericht van Syncasso

4 jaren geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/. Wij hebben geen bericht via onze website van betrokkene mogen ontvangen, maar wel laatstelijk op 12 juni 2017 een rechtstreeks e-mailbericht aan de behandelaar van deze zaak. Vanuit de klachtenafdeling van Syncasso is deze klacht onder de aandacht gebracht van de behandelaar en diens leidinggevende met het verzoek deze zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed3