Klacht: Syncasso reageert niet

op 18 juni 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 mei jl heb ik betaald en hen per mail gevraagd mij dit te bevestigen. Op 15 juni een herrinering gestuurd. Ik krijg wel de ontvangstbevestiging maar verder niet.

Gewenste Oplossing:

Schriftelijke bevestiging dat de dossiers afgehandeld zijn dat dit is doorgegeven aan de verzekeraar.

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Reactie van de melder van de klacht Sannekeveen

3 maanden geleden - Daar reageren jullie ook niet...., vreemd. Ik ga de opdrachtgever morgen bellen en anders maar dagvaarden?

Alle klachten die gemeld zijn door Sannekeveen