Klacht: syncasso niks is opgelost jullie blijven spookfacturen sturen

op 22 juli 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

syncasso blijft maar incasseren ik heb alles heeeel goed uitgezocht en syncaso zit er goed naast. van de huidige openstaande vordering 1641.40 heb ik 879 betaald en zijn de facturen dus ook alle bijgekomen incasso kosten en de geleden schade onterecht. wanneer gaan de dingen nu eens echt opgelost worden van de 16 openstaande vorderingen zijn er maar 7 terecht de andere 9 verzinnen jullie er gewoon bij. ik kan alles bewijzen. jullie ook?

als syncasso zijn administratie in orde heeft. en daarbij is een schadevergoeding niet onterecht. wij als burger moeten maar pikken en slikken en jullie maar lekker procedures starten en mij ervoor op laten draaien. jullie jagen mensen de dood in. chapeau

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem100000pu7