Klacht: Syncasso hoofdsom titel 0,04 cent opgelopen tot 344,88 EU

op 03 maart 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb op twee maart tweeduizend zeventien een brief gehad met gerechtsdeurwaarder, het hoofdsom titel is 0,04 cent en totaal bedrag is opgelopen tot 344,88 euro
dit is ongelofelijk en afschuwelijk waar gaat de wereld heen, jullie hebben mijn gegevens telefoon, mail ext. waarom niet een mail , herennering brief of een telefoontje dat ik nog een bedrag van 0,04 cent openstaat ?
ik vindt dit niet kunnen.

dit is niet te geloven hoe jullie er mee gaan met een bedrag van 0,04 cent !!!!!

in afwachting van uw reactie z.s.m

als deze bedrag valt dat ik niet de kosten moet betalen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 20 maart 2017 om 12:27 geantwoord

Geachte heer Kanligol,
Wij hebben geprobeerd deze zaak te traceren in onze systemen. Het is ons echter niet gelukt om een actuele zaak op u te vinden. Wij hebben de indruk dat het niet gaat om een zaak van Syncasso. Mocht het hier onverhoopt wel gaan over een zaak van Syncasso, dan verkrijg ik graag een dossiernummer van de zaak.

Afdeling Klachtenbehandeling Syncasso

Heeft op 24 maart 2017 om 12:25 geantwoord

het klopt niet het zaak nummer is 80457753

Reactie van de melder van de klacht yusuf14

8 maanden geleden - deze zaak is nog steeds niet opgelost ik heb ook via mail een bezwaar gemaakt maar nog niks gehoord !!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Syncasso

8 maanden geleden - Geachte heer Kanligol, In deze zaak is de vordering op € 0,04 na betaald nadat er is gedagvaard. Vanwege de te late betaling zijn ook de proceskosten verschuldigd. U kunt dit nalezen in het vonnis. Dit is u ook al eerder meegedeeld. Voor zover wij kunnen nagaan, is de zaak op juiste wijze behandeld. In vertrouwen u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd. Afdeling Klachtenbehandeling Syncasso

Alle klachten die gemeld zijn door yusuf14