Klacht: syncasso gaat niet volgens de regels te werk!!

op 28 augustus 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Syncasso beweerd een vordering open te hebben staan namens de Nationale Spoorwegen. Onbegrijpelijk hoe een nationaal bedrijf zaken kan doen met een incasso-cowboy zoals Syncasso. Zelfs na 4 keer vorderen nog steeds geen inzage gekregen in de documenten die de vordering zouden moeten onderbouwen!!

Inmiddels ben ik een procedure gestart bij zowel het keurmerk NVI (waar deze cowboys niet bij aangesloten zijn )
en bij de AFM om te onderzoeken waar deze partij mee bezig is.

Als dit bedrijf stopt met het incasso-wezen. Daarnaast zou het prettig zijn om een poging te wagen de regels in acht te nemen van een vordering. ongelofelijk hoe jullie als bedrijf omgaan met de regels en de procedures. antwoorden op een reactie die ik gestuurd heb naar een noreply-mail adres? dat is toch echte een "reply"?! daarnaast dagelijks sms-jes sturen totdat mensen gek worden en alsnog betalen? DIT BEDRIJF MOET ECHT GESTOPT WORDEN~!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:39 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 30 augustus jl. een bericht verstuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossiers uitvoerig aan de betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:04 geantwoord

Vooralsnog erg triest om op te merken dat de incasso-cowboy syncasso pas wakkker word als er een klacht internet verschijnt. Vooralsnog niks aan documentatie van een overeenkomst mogen ontvangen en begin sterk te twijfelen of deze actie niet op fraude berust. Ik raad iedereen aan contact op te nemen met de AFM over dit bedrijf!

Bericht van Syncasso

1 jaar geleden - Syncasso heeft inmiddels contact gehad met jjcj en de vordering van NS toegelicht. Hierbij is aangegeven dat kopieën van de stukken zijn op te vragen via de site van de NS. Dit is de werkwijze die Syncasso met de NS is overeengekomen. De suggestie dat er sprake zou zijn van fraude raakt kant noch wal.

Alle klachten die gemeld zijn door jjcj