Klacht: syncasso fbto oplichters??

op 20 mei 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

na reeds eerder hier een klacht te hebben geplaatst heeft syncasso contact met mij opgenomen. ik had een betaling gemist hoofdsom ca 1600euro openstaand nog ca 300 Euro. ik kreeg oer directieniveau dreigbrief door de gemiste betaling. ik werd gesommeerd direct te betalen om incasso procedures te voorkomen.
tijdens contact uitgelegd dat ik het nogal wat vind zo’n dreigbrief meteen te krijgen nadat ik na zover aflossen toch wel goodwill heb getoond. uitgelegd dat er onverwachts kosten zijn gekomen door ziekte en overlijden hond waardoor ik de betalingsregeling niet kon nakomen. meneer had hier begrip voor en de procedures zouden niet volgen maar de reeds gedane regeling kon worden voortgezet. meneer zou mij nog een overzicht sturen van het nog openstaande. inderdaad ik kreeg post van syncasso niks geen overzicht!!?? maar een rekening van 700euro!!?? een verdubbeling van wat er nog open stond! !!??? daarbij zijn veel rekeningen ook nog eens onterecht omdat fbto een ster is in betaalde maandpremies verrekenen wst dus absoluut niet mag !. dit zou syncasso ook uitzoeken vandaar het overzicht dat ik zou krijgen. volgens mij heb ik inmiddeels nog geld tegoed van syncasso/fbto

de incassokosten direct worden verwijderd
en een overzicht van fbto

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 24 mei 2017 om 12:09 geantwoord

In bovenstaande kwestie heeft een medewerker van Syncasso op 24 mei 2017 telefonisch contact met betrokkene opgenomen en de zaak doorgesproken. Er is tevens een specificatie van de vordering verstrekt. Desondanks blijft betrokkene het oneens met de kosten, die overigens terecht zijn gemaakt. Wij zijn van mening deze klacht hiermee afdoende te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem100000pu7