Klacht: swiffer

[email protected] op 04 maart 2013 over Swiffer in de categorie Schoonmaakproducten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 a 4 weken geleden de bon en kassabon opgestuurd voor teruggave van 7,99 euro. Ik heb tot op heden nog steeds niets gezien. Maar wat me wel opvalt dat heeeeel veeeeel mensen nooit geld hebben gezien. Ik vind dit HEEEL SLECHTE service doe dan geen actie als je het niet wil betalen.

Gewenste Oplossing:

Doe geen actie die je niet na komt zo verlies je klanten, en ben je niet geloofwaardig. Ik verwacht nu heeeeel snel mijn geld te zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swiffer

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swiffer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door