Klacht: Incompetend personeel dat mijn klacht WEIGERT op te lossen terwijl ze fotos ter bewijs van de BESCHIMMELDE baquettes hebben ontvangen

Chicano thug op 28 februari 2025 over Superunie in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BESCHIMMELDE baquettes. Superunie weigert om dit product te vergoeden. Heel erg incompetend bedrijf met incompetente medewerkers . Fotos worden niet bekeken door personeel. Fouten in de comunicatie. Ze verschuilen zig achter het monster van de test, daaruit is ZOGENAAMD niks mis met dit afbak brood. Gaatje mischien in verpakking gaf SUPERUNIE aan maar we weten niet waar en door wie het gaatje is ontstaan en deze uitgekookte smoes hebben ze bij supper Unie vaker gebruikt. Ik ga dit onterecht bevechten. Zelf op mijn verdediging zijn ze niet in gegaan. Dit heeft nog een staartje voor Superunie.een WAARDELOOS bedrijf is supper Unie. Op de fotos is overduidelijk te zien dat de 2 baquettes helemaal BESCHIMMELD zijn terwijl de houdbaarheidsdatum nog lang niet verstreken is en ik heb dit product pas jongstleden gekocht en dat kan ik met de aankoop bon zwart op wit bewijzen en dat weet SUPERUNIE en alsnog word ik niet verder geholpen. Op elk mogelijk online review binnen en buitenlands online review platform plaats ik deze klacht. En daar waar mogelijk worden fotos van het beschimelde product en SCREENSHOTS van ons e-mail contact ter bewijs geüpload om mijn klacht te bewijzen en aantesterken. Hun website is ook incompetend wand bewijzen uploadeden lukt niet en desondanks gaf ik ze aan de fotos van het BESCHIMMELDE product na verzending van de klacht alsnog te sturen en dat heb ik gedaan. Personeel van SUPERUNIE is niet in staat om begrijpend te lezen en ook zijn hun niet in staat om klachten van a tot z te lezen. Zeer laag geschoold personeel bij de Superunie online klantenservice. Ook van online reviews met aangehegt bewijs zijn ze niet onder de indruk zo acosiaal zijn hun . De voedsel waren wet inclusief acm consuweizer word ingeschakeld met aangehegt bewijs. Ze testen de consument net zo lang uit om te testen of de consument daadwerkelijk over gaat tot online reviews. Het product is gekocht bij plus supppermarkt Waubach Landgraaf hovenstraat. Dit plus filiaal deugd ook totaal niet wand de meeste product klachten en ook klachten van Unilever producten komen vanuit dit plus supppermarkt filiaal en dit filiaal van plus lost geen enkele klacht op en dit plus supppermarkt filiaal veweist mij altijd door naar de verantwoordelijke leverancier in dit geval is Unilever de leverancier

Gewenste Oplossing:

Een compensatie voor de vele vormen van ongemakken en een vergoeding van dit beschimelde product

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Superunie

Reactie van de melder van de klacht Chicano thug

2 weken geleden - Warom word mijn klacht niet behandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Superunie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chicano thug