Klacht: Superslechte verbinding

op 17 januari 2014 over Online in de categorie Alles-in-1

Sinds 15 Januari een abonnement afgesloten bij Online.nl , waarschuwing voor iedereen trap niet in mooie teksten in advertentie’s van Online.nl.

Heb alles aangesloten en modem werkte niet, kreeg geen internetsignaal, gebeld met Online maar geen steek verder gekomen. Zelf maar verder gaan zoeken en uiteindelijk het modem verhangen naar de meterkast.
Daar wel internetsignaal en dacht hehe nu alle kabels opnieuw trekken en alles aansluiten, nadat dit was gebeurd was er Wifi alleen niet op de verdieping waar ik de
woonkamer heb, dus een versterker ertussen en toen eindelijk een beetje Wifi. Daarna pc aangesloten maar geen verbinding, na lang zoeken en Dns handmatig te hebben aangepast deed uiteindelijk me pc het ook!!! Alleen viel de wifi weg, en dat is ook niet meer fatsoenlijk te krijgen. Wifi valt continu weg en me downloadsnelheid ligt tussen de 450kb/sec en 1.3mb/sec terwijl het een 30mb lijn zou moeten zijn. Na te hebben gebeld werd me verteld dat er op mijn adres max 16mb te halen is.
het is een waardeloos bedrijf wat er een puinhoop van maakt met hun beloftes. Vanaf morgen ga ik iedere dag bellen en net zolang klagen tot ze het cancellen en het conract verscheuren. Dit ga ik niet accepteren.. Moet zeggen dat de tv prima werkt weinig keus maar dat is prima.. Maar internet is ZO VRESELIJK SLECHT.
En als je belt en vraagt om een oplossing dan wordt er doodleuk gezegd dat er niets aan te doen is verder en dat je wel rekening moet houden met je contactsduur.
Zal

Ontbinding abonnement want dit kan echt niet.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wolf1970