Klacht: SUPERSLECHTE COMMUNICATIE.

op 09 juli 2019 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een openstaande vordering lopen bij Syncasso (wat gaat om 191,25) en probeer een betalingsregeling te treffen. Door meerdere malen gebeld te hebben en ook via de chat, krijg ik geen antwoord of bevestiging erover terug.
Vervolgens krijg ik paar dagen geleden een mailtje waarin staat dat ik opeens 195,23 moet betalen voor 10 juli anders word er beslag gelegd op mijn inboedel. GEEN AANMANING ONTVANGEN NIKS!!!

Ik vervolgens weer contact opnemen en dan word ik weer van het kastje naar de muur gestuurd en weet ik nou niet wat ik hiermee aanmoet enof er wel of niet morgen een deurwaarder komt.Bellen gaat niet, mailen lukt ook niet en via de chat is het helemaal een TIEFUSBENDE aan communicatiegebrek.

Er moet betere service verricht worden

Bericht van Syncasso

1 jaar geleden - Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snotneus777