Klacht: Waardeloos service en grootste spijt!

op 23 september 2019 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Bij het boeken naar Turkije heb ik de optie flexible ticket aangevinkt. Door mijn ziekte moet ik rekening houden met mijn vliegomstandigheden. Laatst heb ik van de dokter vernomen dat ik beter kan vliegen in het bijzijn van een ander dit ook met bewijs kunnen aantonen. Op 5 juli 2019 belde ik Supersaver met de vraag of zij de tijd konden veranderen voor alleen mijn heenvlucht. Dus middagvlucht naar de ochtend. Nooit verwacht dat ik een anderstalige aan de lijn zou krijgen. Met mijn gebrekkig Engels gevraagd of ik een Nederlands sprekende persoon kon krijgen. Zij hebben dus niemand in dienst die Nederlands spreekt. Mijn probleem met mijn gebrekkig Engels geprobeerd te vertellen. Tot mijn schrik gehoord dat ik geen flexible ticket heb. Ik weet 100 procent zeker dat ik deze optie had aangevinkt. Na een lange tijd discussie blijkt dit toch niet bij mijn ticket te zitten door een systematische fout. Ik ben door hen doorverwezen naar Turkish Airlines om dit met hen op te lossen. Het contact met Supersaver is waardeloos. Zij hebben allemaal een stopwoordje ”MAN’. Wat Amerikanen vooral gebruiken maar zelf komen zij ergens uit India. En zeker niet voor rede vatbaar want dan beginnen ze met een hoge toon te praten als je jezelf probeert te verdedigen, 1 gesprek heb ik opgenomen want ik ga er zeker werk van maken. THY heeft mij niet geholpen ondanks de bewijzen van de dokter volgens hen moet ik dit met Supersaver oplossen, van het kastje naar de muur dus. Ik vlieg al jaren alleen met Turkish Airlines en ik weet goed dat er kosteloos wijzigingen gemaakt kunnen worden zonder betrekking van de agency in geval van dood en ziekte met bewijsmateriaal. Voor het eerst heb ik hulp gevraagd omdat het met mijn gezondheid te maken heeft. Ik ben 7 keer afgewezen door Turkish. airlines. Ik ben nu 3 weken verder. Ik ben de dupe van beide kanten. Zo veel spijt dat ik mijn ticket via Supersaver heb gekocht en super veel spijt dat ik Turkish A. altijd trouw ben geweest want je lidmaatschap daar slaat nergens op, je spaart punten voor lucht. Ik heb bewijsmateriaal verzameld en zal hier werk van maken. Ik laat het niet hierbij. Belachelijk voor woorden hoe bedrijven omgaan met klanten. Ik neem hun service niet gratis ik betaal ervoor!

Ik ben tevreden als mijn vlucht op 11 oktober wordt gewijzigd naar de ochtend zonder extra rekening met een belachelijk bedrag. Ik wacht nog 2 dagen voor een oplossing anders zal ik juridische stappen ondernemen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DLK123