Mijn Klacht:
Ticket geboekt op Supersaver voor een enkele vlucht (met overstap in Reijkjavik) van Schiphol airport naar San Fransisco.
Na het boeken, zag ik dat mijn roepnaam was ingevuld en niet mijn paspoortnaam (helaas mijn eigen fout).
Heb hierop gelijk gereageerd en geprobeerd te bellen, dit bleek nagenoeg onmogelijk, aangezien er niet werd opgenomen of in de wacht gezet werd (meer dan een uur gewacht) Als je dan toch iemand spreekt, krijg je iemand uit India, die aangeeft dat je niet bij hen moet zijn of dat je een mail moet sturen. Ok, doen we dat!
Na een mail richting onze Indiase vrienden, kreeg ik een mail terug dat de maatschappij Supersaver niks kon doen, alleen maar cancellen zonder refund. Dit was onacceptabel voor me, dus ging ik nog even door met vragen.
Heb de airline Iceland Air zelf even gebeld en zij gaven aan dat het veranderen van naam niet kon bij hen direct, maar via de Supersaver-partij, aangezien zij de volle verantwoordelijkheid hebben over het ticket. Nou, gaan we weer terug naar Supersaver met de zelfde vraag, Iceland Air geeft aan dat jullie volle controle hebben, waarom kunnen jullie het niet veranderen?
Supersaver geeft aan dat zij niks kunnen doen, omdat Iceland Air het niet toelaat. Ik sta hier dus tussenin en beide partijen vertikken het om mijn ticketnaam te veranderen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn naam kan veranderen, ik zou hier best een fee voor willen betalen, maar niet het totale bedrag van ticket van € 710,79 kwijt zijn!