Klacht: My vlucht is 1 dag van te voren geannuleerd door Supersaver

op 13 januari 2019 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

op 12 januari kreeg ik een mail, van de vluchtmaatschappij en NIET van Supersaver, dat mijn vlucht gepland voor 13 januari is geannuleerd. Ik belde hierop de klanten service van Supersaver en ware absoluut niet bereid om te helpen of mee te denken. Ze gaven aan dat ik het zelf moet regelen met de vluchtmaatschappij. Mijn terug vlucht word uitgevoerd (zo is het geboekt door Supersaver) door twee verschillende vliegmaatschappijen. Ze hebben uiteindelijk gezegd dat zijn mijn terug vlucht gaan annuleren (mijn terug vlucht was al geannuleerd door de vluchtmaatschappij) en een refund aanvragen. Dat ik zelf een andere ticket moest boeken.

De klanten service van Supersaver is echt verschrikkelijk. Ze willen absoluut niks voor je doen, willen niet meedenken en zijn onbeleefd (de gene die ik had gesproken)

Ik wil dat ze mijn terug vlucht vergoeden want die heb ik maar via een andere vluchtmaatschappij geboekt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thunwan