Klacht: Krijg mijn refund niet terug

Robert23021957 op 09 juli 2023 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Mijn vlucht is veranderd van 3 januari naar 6 januari heb geanuleerd,Saudia heeft mijn geld terug gegeven aan Super saver in maart ben ik ziek geworden long covid ben daardoor maanden uit de running geweest.Ik had e-mail adress van mijn werk opgegeven.Ze hebben in maart en begin April een e-mail gestuurd maar ik was ziek thuis dus die kon ik niet openen.Toen ik weer begon in mei opende ik de mail maar was verlopen dus ik kon niet meer mijn gegevens invullen.5 maanden bellen en chatten tot nu toe niks opgeleverd hun zeggen dat het geld al is over gemaakt naar mijn bank rekening.Totaal niet waar heb niks gekregen.Gaat toch om een bedrag van 439 euro.Kunnen jullie mij helpen met dit probleem?

Met Vr G Rob slot

Mijn geld terug gestort krijgen een nieuwe e-mail te krijgen om mijn gegevens weer in te vullen en mijn geld terug te krijgen waar ik recht op heb.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert23021957