Klacht: geen terugbetaling van geannuleerde vlucht

erik bollens op 16 juli 2018 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2017 kocht ik, via supersaver, bij Norwegian airlines vliegtickets naar New York voor tijdens de paasvakantie.
Na een 5-tal veranderingen aan de vlucht (timing en locatie) gaf Norwegian airlines mij de mogelijkheid om deze vlucht te annuleren.
Ik heb dat dan ook gedaan, en Norwegian airlines beloofde full refund. Op 4 april 2018 stelde Norwegian dat ze binnen de week gingen terugbetalen, en dat ik mij moest wenden tot supersaver voor de verdere afhandeling.
Ondertussen is het half juli 2018 en zijn er al talloze mails gepasseerd met loze beloftes en word ik steeds gevraagd om nog wat geduld te hebben.
In een poging om telefonisch contact op te nemen, kom ik na een 5 tal keuzemenu’s terecht bij iemand die schabouwelijk Engels praat. Het heeft dan ook geen zin om mijn verhaal daaraan te doen.

Geduld is nu op

Gewenste Oplossing:

wanneerhet bedrag terugbetaald is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Hallo, Namens het televisieprogramma Groeten van MAX hoor ik graag meer over uw klacht. Wellicht kunnen wij iets voor u betekenen. Zou u mij willen mailen op [email protected]? Groet, Luiza Redactie Groeten van MAX

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door