Klacht: formulier voor het omboeken van ticket per e-mail is niet te viden

Yustika op 28 mei 2019 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een flexible ticket voor het geval dat ik om welke redenen dan ook, mijn ticket kan wijzigen. En wil graag gebruik maken van het formulier dat de supersaver zogenaamd beschikbaar stelt (op zijn website), door middel van de koptekst te klikken. Maar die koptekst is nergens te vinden.

Hoe kan ik dan gebruik maken van die formulier….??? Hierdoor voel ik mij misleid. Heb speciaal extra betaald voor flexibele ticket, maar wordt bemoeilijkt op het moment dat ik het nodig heb. Want de enige mogelijkheid daarvoor is blijkbaar alleen maar per telefoon. En telefoneren van het buitenland is al zo duur.

datum: 28-mei-2019
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Niet van toepassing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door