Klacht: Customer service doesn’t respond after they emailed me about the cancellation of my flight

op 27 maart 2020 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I got an email from Supersaver on the 06032020 that my flight due on 16032020 is cancelled and that I have to contact them for rescheduling or refund.

Tried to call 2 times, couldn’t reach the customer service after being in line for 30 minutes, sent an email and got no reply yet.

How can I reach the customer service and get a ation about cancelling and refund?

Gewenste Oplossing:

I get written ation about my cancellation and refund procedure

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amdam1