Mijn Klacht:
Reis geboekt van Amsterdam naar Denpasar met overstap in Singapore. Deel van de reis van Singapore naar Denpasar werd geannuleerd door Singapore Airlines via Supersaver. Dit bericht heb ik helaas te laat gelezen en er was geen vervangende vlucht meer beschikbaar. Toen ik zelf een vlucht boekte, was deze er nog gewoon…… De geannuleerde vlucht bleef staan en kon niet worden verwijderd. Uiteindelijk is dit gedaan door SA omdat er anders een no-show-situatie ontstaat en je terugvlucht niet meer geldt. Je bent immers nooit aangekomen.
Vervolg: terugvlucht wilden we vervroegen door gebruik te maken van ons flexibele ticket. Helaas kon niemand meer in onze boeking!!!! We hebben dus een nieuw ticket moeten kopen. Onze terugvlucht staat nog gewoon open, maar Supersaver wil ons niet helpen. Ze blijven beweren dat ze niet in de boeking kunnen, terwijl we de tickets daar hebben geboekt.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn retourvlucht en de prijs, die ik heb betaald voor het flexibele ticket terug hebben. Daar heb ik minimaal recht op, lijkt me.
De prijs van het extra ticket op de heenreis was mijn eigen schuld.