Klacht: superlange levertijd

op 14 september 2017 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Op 2 september jl. heb ik een bestelling geplaatst bij Yves Rocher. Tot op heden is het nog niet geleverd. Dus na 12 dagen nog steeds niet. Per email krijg ik bericht, dat er produkt niet op voorraad zou zijn. Uiteindelijk hoor ik, dat het wachten op douchegel en een monstertje is!! Waarom word je als klant niet op de hoogte gesteld, dat ze gewoon jouw bestelling vasthouden. Nu werd ik gedupeerd, er zaten kadootjes bij voor mijn dochter. Deze heb ik nu niet kunnen geven en mijn eigen produkten zijn dus nog steeds niet geleverd. Per email krijg je echt onprofessionele terugkoppeling. De enige fatsoenlijke terugkoppeling die ik kreeg was telefonisch na invulling van het klachtenformulier. Er zou direct worden verzonden met een extra artikel. Ik wacht nog steeds… Ben al jaren klant bij YR, maar merk dat het hard achteruit gaat met dienstverlening en ze gaan niet met de tijd mee w.b. levering.

Goede terugkoppeling als een produkt ineens niet leverbaar is.
En doe daarna wat je belooft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yves Rocher

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yves Rocher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door scarabe1960