Klacht: Super slechte service

op 11 mei 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

In november 2019 een bank tafel en poef besteld, deze zouden in maart geleverd worden. Na al 5x te zijn uit gesteld kwam 11 mei eindelijk de salontafel vol met barsten en deuken. De poef en bank zijn nog steeds niet geleverd elke leverdatum word elke keer uitgesteld. De winkel geeft het hoofdkantoor de schuld en lossen zelf niks op! Manager wat zich nooit laat zien of horen na verschillende telefoontjes en bezoekjes. Wat een aanfluiting!! Het ergste van alles is dat we alles al betaald hebben. Als ik in de winkel vraag voor teruggave van het geld word ik na het hoofdkantoor gestuurd die er dan op hun beurt niks mee doet! Na maanden zonder meubelen zijn we het nu echt zat en willen juridische stappen gaan zetten. Tip van ons: koop nooit niks bij rofra

Meubelen op zeer korte termijn geleverd in perfect staat! Of het geld terug op korte termijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrbabus