Klacht: Super slechte service

op 12 mei 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Veel mis met mijn nieuwe fiets en dat kan hé geen probleem het gaat over de oplossing die wordt geboden. De service is ronduit slecht. Je staat heel lang in de wacht en wordt niet teruggebeld. De punten die zogenaamd in de buurt zijn, zijn totaal niet in de buurt.
Ook de service die geboden wordt aan huis, wordt niet geboden. Ook wordt er geadverteerd dat je de fiets binnen 100 dagen mag ruilen. Dit is niet zo alleen als je er niet op gefietst zou hebben, maar hier wordt niet mee geadverteerd. Waarschijnlijk staat dit ergens in een klein lettertjes maar niet op de site, heel misleidend.

Ik ben tevreden als ik met respect behandeld word en er samen naar een oplossing wordt gezocht in plaats van dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Helaas word ik alleen maar bozer en bozer als er zo'n houding is. Het is een kleine moeite om even mee te denken, tenslotte is daarvoor een klantenservice. Je betaald er genoeg voor dus er mag best een service zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 12 mei 2017 om 17:28 geantwoord

Beste Amanda,

We vinden het vervelend dat je minder goede ervaring hebt ondervonden met onze dienstverlening, waarvoor onze excuses. We hebben je eerder vandaag geprobeerd te bellen om samen naar een oplossing te zoeken. We horen het graag als we iets voor je kunnen doen!

Vriendelijke groet,
Stefan - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Amandala